Főoldal Szereplők Fejezetek Rólunk

2014. március 29., szombat

Díj #27 #28

A díjat nagyon szépen köszönjük Eleanor-nak! <3 <3


Szabályok
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küld tovább 11 blognak!
11 dolgok rólunk
  • Ma délben keltem fel és végre sikerült rendesen kipihennem magamat
  • Amint kitöltöttem a díjakat meg fogom nézni a Fallen-Letaszítva című film harmadik és egyben befejező részét
  • Tegnap befejeztem egy másik blogom egyik teljes fejezetét, ami csak kicsivel lett több hét oldalnál és ma is elkészítettem négy oldalt egy következő fejezetéhez
  • Munkát vállaltam és jövőhét pénteken kezdek, ami miatt már most rettenetesen izgulok
  • Anya és a két húgom elutaztak a hétvégére, így mivel apa most dolgozik egyedül vagyok itthon
  • Eper illatú a kezem, mert nem régen kentem be eper illatú kézkrémmel
  • Most is ehhez a bloghoz írom a fejezetet, és hozzáteszem, az utolsó Will szemszöget, így teljesen rágörcsöltem. Nehéz elengedni, nem is szeretném.
  • Írás közben mindig szomorú zenéket hallgatok.
  • Alig várom a holnapot, végre megnézem a moziban a Noé című filmet.
  • Hihetetlennek tartom, hogy ma már ez a negyedik díj, amit kitöltök, és még mindig van.
  • Szerintem még rengeteget kell fejlődnöm írás terén.
Válaszaink
1. Mit olvastál legutoljára?
kriszty96: Legutoljára Andrea Cremer sorozatát olvastam (Az Őrzők, A Keresők és A Döntés) és a tegnapi nap folyamán kezdtem bele Richelle Mead Vámpírakadémiájába.
szerecsendio: Legutoljára J. K. Rowling: Harry Potter és a halál ereklyéit olvastam és még mindig azt olvasom.
2. Melyik az a város, ahová szívesen kiköltöznél? 
kriszty96: Londonban nagyon szívesen szerencsét próbálnék, hiszen a képek és a családom elmesélése szerint gyönyörű város, szép művészettel és kultúrával és nem mellesleg az angol nyelvet szívesen el is sajátítanám :)
szerecsendio: Szívesen kiköltöznék Londonban, annak ellenére is, hogy sokat esik, hiszen imádok angolul beszélni, és szerintem ott még jobban megtanulhatnám.
3. Hány részesre tervezed ezt a blogot?
kriszty96: Ez a blogot már teljes egészében megterveztük 57+2 fejezetesre.
szerecsendio: Igen, tényleg megterveztük már, de leírom még egyszer, hiszen engem is megkérdeztél. 57+2.
4. Spontán szeretsz írni vagy előre eltervezetten?
kriszty96: Már próbáltam spontán írni és meg kell mondanom nem is olyan rossz dolog, de ha az ember rágörcsöl, mert eleinte nem tudja mit írjon le akkor bosszantó is tud lenni. Mindennek ellenére van jó oldala is, ám azért inkább maradok a kidolgozottságnál, mert szerintem az ad némi hátteret a történetnek és úgy sokkal kidolgozottabb is, mivel én nem nagyon tudom magamat elképzelni, hogy csak úgy légből kapottan írjam meg a fejezeteimet, viszont vannak bloggerek, akiknek ez nagyon jól megy.
szerecsendio: Mind a kettőt nagyon szeretem. A spontán kellemes, mert bármit beleírhatsz, nem szab semmi sem határt az ötleteidnek, de épp ez lehet a buktatója. Könnyen kicsúszhat a kezedből a gyeplő, és már csak azt veszed észre, hogy a történeted széthullik.
5. Voltál már koncerten? Ha igen, milyenen?
kriszty96: Igen már voltam, de most így hirtelen meg nem tudnám mondani, hogy melyiken voltam a legutoljára. Sajnos azonban még nem sokon vettem részt és amikre elmentem sem nagy sztárok, mint például Bruno Mars voltak jelen.
szerecsendio: Még nem voltam koncerten, de szeretnék elmenni egyre.
6. Mi a legnagyobb álmod?
kriszty96: Egyenlőre szeretnék túlesni az érettségin és úgy komolyabban nem igazán tudom, talán az, hogy az írással kapcsolatban elérhessek valamit, de mivel nem tartom magamat olyan jónak és elég önbizalom hiányos is vagyok nem hinném, hogy hosszútávon vagy éppen röviden is bárhová eljutnék vele.
szerecsendio: Szeretnék egyszer a metrón utazva egy olyan ember mellé ülni, aki épp az én könyvemet olvassa. Az olyan jó lenne, hogy szavakat sem találok rá. Ez a legvadabb álmom.
7. Hogy reagálsz egy negatív kritikára vagy megjegyzésre?
kriszty96: Próbálom jól fogadni, de nem is igazán kritikát kaptam mostanság, hanem egyenesen lehúzásokat azokkal az indokokkal, hogy szar, béna, biztos lopás az egész és, hogy nem tudok írni. Voltam már olyan mélyponton, hogy ezek miatt abba akartam hagyni és az utóbbi időben már nem kerítek neki nagyobb feneket még annak ellenére sem, hogy azért fáj és rosszul érint a dolog. Úgy gondolom, hogy azokért megéri írnom, akik szeretik olvasni és magamért is, mert szeretek írni.
szerecsendio: Ha az illető normálisan fogalmazza meg a mondandóját és úgy világít rá a hibáimra, akkor elfogadom, megpróbálok pár súlyos dolgon javítani és élem tovább az életem, talán még meg is köszönöm neki. Viszont, ha alpári módon közli velem a dolgokat, akkor nem veszem figyelembe a szavait.
8. Hányadikán születtél?
kriszty96: július 17.
szerecsendio: február 18.
9. Mi alapján választod ki a szereplőidet? A név előbb megvan?
kriszty96: Igyekszem mindig olyanokat választani, akiket még nem sokan néztek ki maguknak, de mindig az az érzésem, hogy amint valaki kiválaszt egy karaktert és más meglátja azonban lemásolja a másikról, ahelyett, hogy keresne egy olyan, amire még kevesen vagy senki sem bukkant rá. Igazából nekem a nevek és a történet alapja mindig előtt megvan és csak utána keresek ráillő szereplőket.
szerecsendio: Előbb elképzelem a karakter személyiségét, utána jön a történetbeli neve, majd a sztár, aki "eljátssza". Mindig próbálok egyedi karaktereket keresni, de mire megtalálom, mindenhol elterjed. Pech.
10. Milyen nyelveken akarsz/tudsz beszélni?
kriszty96: Most németül tanulok, de sokkal szívesebben sajátítanám el az angolt, mert a németet nem szeretem és nem is beszélem olyan jól.
szerecsendio: Most tudok magyarul és angolul. Németet is tanulok, de sehogy sem megy, utálom és bármely másik nyelvet szívesebben megtanulnám.
11. Van valami szerencse hozó tárgyad?
kriszty96: Még pár évvel ezelőtt kaptam a nagyszüleimtől egy tollat, ami nem mellesleg nagyon drága is és még a kézzel való írásom idejében azzal írtam minden egyes regényemet.
szerecsendio: Nincs semmi ilyenem, bár elég szerencsésnek érzem magam, szóval lehet, hogy csak nem tudok róla, hogy létezik és a birtokában vagyok egy ilyennek.

11 kérdés
  • Mi az, amit leginkább szeretsz csinálni?
  • Űzöl valamilyen sportot vagy nem éppen szívleled őket?
  • Milyen munkát vállalnál el először, ha nem számítana a fizetés?
  • Csapatban vagy egyénileg dolgozol szívesebben?
  • Mi az, amit a legnagyobb gyengeségednek tartasz?
  • Mitől félsz a legesleginkább? 
  • Mi volt részedről a legönzetlenebb tetted?
  • Mit gondolsz a sablonos kérdésekről? 
  • Volt valaha barátság-füzeted?
  • Volt HSM-korszakod, vagy egyéb ilyesmi?
  • Mi az az idézet, ami a leginkább jellemzi az életed?
Akiknek sok szeretettel küldjük


A díjat nagyon szépen köszönjük Becca-nak! <3 <3

Szabályok
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küld tovább 11 embernek!
11 dolog rólunk
  • Éppen mogyorót eszek.
  • Tervezek egy történetet, amit a közeljövőben meg is szeretnék majd írni, de előtte még van is egy másik, amit nemrégen a kevés időm miatt félbe kellett hagynom
  • Régen vezettem két Harry-s történetet, amit szeretnék egybe gyúrni, mivel úgy döntöttem, hogy mindegyik fiúról csak egy blogot szeretnék vezetni
  • A róluk szóló történetek mind kapcsolódni fognak majd egymáshoz
  • Ma olyan lustának érzem magamat pedig még tanulnom is kellene
  • Szerettem volna médiából érettségit tenni, de az iskola beszüntette 
  • Kicsit parázok az érettségi miatt, pedig még van két évem addig.
  • Hiányozni fognak a mostani végzősök.
  • Jelenleg Ed Sheeran: Kiss me című számát hallgatom.
  • Nem rég zuhanyoztam és már csak egy esszét kell megcsinálnom a fejezeten kívül.
  • Nem szeretem a túlzott romantikát, ami vicces, mert majdnem minden blogomban megtalálható.
Válaszaink
1. Mióta blogolsz?
kriszty96: Idén márciusban volt egy éve.
szerecsendio: Lassan két éve, most április végén lesz az év fordulom, ha jól emlékszem.
2. Mi ihlette a blogodat?
kriszty96: Ezt a blogot is, mint az összeset egy álom ihlette. Mindig azokból építkezem többnyire, az alapot az álmok szolgálják számomra, de van, amikor csak a képzelőerőmre támaszkodom, ami nem olyan gyakran szokott előfordulni. 
szerecsendio: Ez a blog - vagyis az alapötlet - Kriszti érdeme. A meséi ihlették - mármint engem, hiszen ő álmodta és én már csak a mesélése alapján informálódtam.
3. Mi a kedvenc filmed? (Többet is mondhatsz)
kriszty96: Képlet, Fertőzés, Vámpírakadémia, Végzet ereklyéi- Csontváros, Fallen-Letaszítva, Carrie, A villámtolvaj eddigi két része és még vagy estig sorolhatnám :) De többnyire a fantasy filmek azok, amik közelebb állnak hozzám.
szerecsendio: Nincs konkrét kedvencem, de nagyon szeretem a Percy Jackson filmeket.
4. Kedvenc színészed?
kriszty96: Nagyon szeretem Austin Burlert, Logen Lermant, Annaspohia Robbot, Lily Collinst és most hirtelen ennyi jut csak az eszembe, de ők kimondottan nagy kedvenceim.
szerecsendio: Lily Collins, Ian Somerhalder.
5. Van testvéred?
kriszty96: Igen, két húgom. 
szerecsendio: Igen, van egy öcsém.
6. Ha van, akkor sokat veszekszek vele?
kriszty96: Igen, sokat szoktunk, általában mindenen össze tudok kapni az egyikükkel, a másik pedig még nagyon pici.
szerecsendio: Igen, elég sokat veszekszünk, de mivel én is sokat számítógépezek és ő is, így mostanában kevesebb lett ezeknek az alkalmaknak a száma. De az is lehet, hogy benőtt a fejünk lágya.
7. Kedvenc rajzfilm?
kriszty96: Kiskoromban nagyon szerettem a Frenklin című mesét, ami egy teknősbékáról szólt, a Varázslatos iskolabuszt és még a Macskarisztokraták is nagy heppem volt.
szerecsendio: Huh, Az utolsó léghajlító. A mai napig képes vagyok órákon keresztül nézni, ha épp elkapom a Nickelodeonon.
8. Mi az első szó, ami eszedbe jut magadról? (hogyan jellemeznéd magad egy szóval)
kriszty96: Bonyolult...
szerecsendio: Makacs.
9. Szereted a gyerekeket?
kriszty96: Igen, szeretem őket :)
szerecsendio: Igen, nagyon aranyosak, amíg nem kezdenek el sírni.
10. Kedvenc dal/énekes?
kriszty96: Van pár éneked, akiknek szeretem a zenéjét. Az angolok közül például ott van a Little Mix, Birdy,  Ed Sheeran, Ellie Goulding, Lana del Ray, Lifehouse, Demi Lovato és még pár énekes. És nem is olyan régen még a spanyol nyelvű dalokat is nagyon megszerettem.
szerecsendio: Imagine Dragons: Demons vagy a Radioctive. Laurel: Fire Braether. Clean Bandit: Rather be és egyéb. Nagyon sok zenét szeretek. 
11. Kedvenc hely? Miért az?
kriszty96: London az egyik legkedvesebb, mert szépnek találom magát a várost és a kultúrát, na meg a nyelvet is.
szerecsendio: London, mert szép és szeretem magát az angol kultúrát is, a nyelvet, amit használnak.

3. Kérdéseink.
  • Mi az, ami a leginkább inspirál, amikor nekikezdesz egy történet megírásának?
  • Hogyan képzeled el a történet befejezését?
  • Láttam és halottam is, hogy ezután a blogod után még egy Harry-s történetet kezdesz el írni. Csak vele szeretnél vagy a banda többi tagjából is választasz majd egyet?
  • A képeket, amiket a fejezetekhez illesztesz gondosan megválogatod vagy, ami megtetszik azt csatolod hozzá?
  • Milyen gyakran nézed meg a blogjaidat?
  • Ha csúnya egy blog designja, akkor nem is kezded el olvasni?
  • Szerinted van értelme a Trailer videóknak?
  • Melyik az a zene, ami leginkább jellemez?
  • Kik azok a bloggerek, akik szerinted tehetségesek?
  • Van olyan blogger, akit ellenszenvesnek találsz?
4. Akiknek sok szeretettel küldjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése