Főoldal Szereplők Fejezetek Rólunk

2014. szeptember 7., vasárnap

Írói utószó × köszönetnyilvánítás

Sziasztok, drágáink!
Először is, nagyon szépen köszönjük mindenkinek, aki figyelmesen és türelmesen végigolvasta az egész történetet. Igazi hősök vagytok és nagyon szeretünk titeket, még akkor is, ha valaki sosem adott magáról életjelet.
Mivel most hétvégén itt aludt nálam Kriszti és ez is szóba került, úgy döntöttünk, nem megyünk bele semmi nyálas és érzelgős búcsúba, hiszen maga a történet is tele volt hasonló jelenetekkel. A hálánk magától értetődő és hatalmas... így egészen másképp mondunk Ég veled!-et ennek a történetnek. Visszaemlékezéssel.

Pár tény, amit lehet, hogy senki sem tudott:
  • Kriszti és én ennek a történetnek köszönhetően lettünk barátnők.
  • Eleinte egyikünk sem szerette Will karakterét, olyannyira, hogy Kriszti azon is elgondolkozott, hogy Sweeney belefullad a Temzébe.
  • Cara balesete először így történt volna: elfut Harryék házához, és amikor meglátja a fiút, nem néz körül az úttesten, így a többiek szeme láttára elüti egy autó.
  • Ezt a verziót később rémálomként írtuk volna bele abba a fejezetbe, amiben Harry Cara mellett virrasztott a kórházban, végül mégsem történt meg.
  • Will és Jane szerelmi szála nem volt eltervezve, csak annyira megszerettük őket, hogy boldog végkifejlet dukált a párosuknak.
  • Harryt nem terveztük ilyen érzelgősre, ahogy Carat sem (a hisztiről nem is beszélve), de így alakult.
  • Cara apukája az első verzióban nem halt meg, de egy hirtelen ötlet erre sarkalt írás közben, így ezt a veszteséget nekem köszönhette.
  • Jane testvéréről csak egyszer tettünk említést, de súlyos betegségben szenvedett a képzeletünkben.
  • Eleinte Louis jött volna Harry után, végül azért lett Niall, mert nagyon szeretem és találtunk róla és Harryről egy tökéletes képet.
  • A trailer hamarabb kész volt, mint maga a történet vázlata.
  • Az első kilenc fejezetet, melyek még a múltban történtek, spontán írtuk.
  • Az első fejezet hamarabb kész volt, mint a Prológus.
  • Amikor Kriszti megcsinálta a chat-et, elfelejtettük a kódot, és ahelyett, hogy újat csináltunk volna, visszatekertem a beszélgetésünk legelejére (3 órát vett el az életemből).
  • A trailer szövege egy az egyben Kriszti érdeme, ugyanis ő keresett meg egy kész ötlettel. Megálmodta.
  • A fogadás addig a pillanatig homályos volt, amíg le nem ültem a laptopom elé, és meg nem írtam az adott fejezetet.
  • Az egyik verziónkban Gemma és Niall összejöttek, végül mégis erőltetettnek találtuk ezt a fordulatot.
Pár hihetetlen adat:
  • 81 bejegyzés
  • 67 rendszeres olvasó
  • 30 díj
  • 294 kommentár (még nem válaszoltunk mindre, ha ezt megtettük, természetesen kijavítom)
  • 48 600+ oldalmegjelenítés

A blog összes fejlécéért hálás köszönet
mind csodaszépek voltak

Lolita
Natalia Bowman
Azy
Azy

Millio puszi,
 ölelés és hatalmas köszönet! 
kriszty96 és szerecsendio <333

A Whatever happens, we always survivenak
ezennel VÉGE.

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyom örülök,hogy rátaláltam erre a blogra és elolvashattam ez a történetet.Imádtam.Sajnálom,hogy vége lett de egyszer ezt is be kellett fejezni.Remélem,hogy hallok még rólatok.Nagyon tehetségesek vagytok és fantasztikusan írtok.
    További sok sikert kívánok nektek az írásban!
    Sok szeretettel:Barbi :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes, drága Barbi!
      Nagyon örülünk, hogy rátaláltál erre a blogra, ahogy annak is, hogy imádtad és mindenhova írtál, ahova csak tudtál! Nagyon sokat jelentett, hogy kaptunk még egy biztos támaszt. Sosem tudjuk majd eléggé meghálálni. Köszönjük... mindent!
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Drága Bloggerinák!

    Köszönöm, hogy olvashattam ezt a csodálatos, hosszú (ami megduplázta a blog értékét) történetet, egy ajándék volt. Remélem, olvashatunk még tőletek közös blogot! Sok sikert! <3

    Ölel titeket, Hayley xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Hayley!
      Nagyon szépen köszönjük, hogy végigolvastad ezt az igazán hosszú történetet. Boldogak vagyunk, amiért tetszett és, amiért vetted a fáradtságot és írtál nekünk <33 Tervezünk még legalább egy közös blogot, csak sajnos ebben az évben rengeteget kell tanulnunk. Viszont... utána szerintem publikálni fogjuk. Köszönünk mindent! <333
      Millio puszi Xx

      Törlés
  3. Sziasztok!!

    Először is nagyon sajnálom. hogy csak most írok nektek de mostanában minden összejött...
    Nagyon nagyon nagyon csodálatosak vagytok. hihetetlen mennyi érzelmet ki tudtok váltani az emberből csak néhány szóval. Annyit nevettem és színt úgy sírtam hol az örömtő hol a bánattól a történetetek olvasása közben és ez fantasztikus!! Imádtam Harry-t és Cara-t az ő szerelmük olyan igazi és ezt annyira irigylem tőlük. Minden szavát imádtam a történetnek minden ész után szomorú voltam mert nem olvashattam tovább és nagyon megörültem mindig mikor megláttam, hogy felkerült az új rész. Bárcsak megírhatnátok az én életem forgatókönyvét akkor legalább sosem unatkoznék és talán ott lenne egy boldog befejezés is. Remélem még olvashatok a jövőben tőletek még hasonló történeteket, nyitott vagyok tőletek bármire!!!

    Szeret, ölel, imád

    Cherry xoxo <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cherry!
      Annyira jó hallani felőled,hogy azt el sem hiszed. Kicsit aggódtam érted, aztán úgy gondoltam, lehet a végén elvettük a kedved az olvasástól az egyik fordulatunkkal. Örülök, hogy nem így lett, és remélem, minden zűr rendeződött körülötted.
      Nagyon szépen köszönjük ezeket a csodálatos szavakat, boldogak vagyunk, amiért sikerült átadnunk az érzelmeket, hiszen abból volt bőven, szinte az egész történet erre épült. Kívánom, hogy a te életedben is legyen egy igazi szerelem (egy olyan, ami sokkal kevesebb fájdalommal jár, de ami ugyanennyire mélységes). Biztos vagyok benne, hogy a te életed is boldog lesz, csak pozitívan kell hozzáállni a dolgokhoz (bizonyított, hogy akkor bevonzod a pozitív dolgokat). Igen, tervezünk még közös történetet, csak az iskola és a többi blogunk mellett nem nagyon lenne rá idő, így szerintem csak nyár elején publikáljuk. Remélem, hogy majd ott is találkozunk <333 Nagyon szeretünk!! <333
      Köszönjük, hogy írtál és, hogy velünk voltál :)
      Millio puszi Xx

      Törlés