Főoldal Szereplők Fejezetek Rólunk

2013. szeptember 21., szombat

Díj #5#6

Köszönjük a díjat Leonának! <3 Egy angyal vagy, amiért gondoltál ránk! *.* <3
Szabályok: 
  •  Írj magadról 11 dolgot!
  •  Válaszolj 11 kérdésre!
  •  Írj 11 kérdést!
  •  Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólunk:
  • mióta megnyitottuk a blogot, arra vágyom, hogy elérkezzünk a jelenbe, és egész héten tűkön ülve vártam a holnapi napot
  • el kéne olvasnom a Bánk bánt, de egyszerűen nem visz rá semmi
  • ma rántott húst és kukoricát ebédeltem
  • egész héten meg voltam fázva, így nem mentem edzésre
  • rengeteget kéne jegyzetelnem nyelvtanra, de úgy döntöttem, rá ér az holnap is
  • nemrég láttam a Most jó című filmet, és csak ajánlani tudom, mert nagyon megtetszett
  • jövő hét szerdán vidámparkba megyek
  • már nagyon izgulok a miatt, hogy mi sül ki eredményképpen abból, hogy áttérünk a holnapi rész folyamán a jelenbe
  • a suliban média órán megnéztük a Medve című filmet
  • utálom a bogarakat
  • éppen chipset nassolok
Válaszaink:
1. Milyen színű a hajad, a szemed?
szerecsendio: A hajam barna, a szemem pedig kékeszöld, így minden szín megtalálható rajtam.
kriszty96: A hajam gesztenyebarna és a szemem szintén barna.
2. Ha beleszipkázódhatnál egy könyvbe, melyik lenne az?
szerecsendio: Ez nagyon egyszerű! Cassandra Clare: Csontváros, és akkor már az egész könyvsorozatot végigélném.
kriszty96: Én is ugyanezt mondhatom. Nagyon imádom azt a könyvet és szívesen belecsöppennék az összes részébe, hiszen változatos élvényvilágú.
3. Melyik a legromantikusabb dolog a világon? (Pl. gyertya, rózsa, eső...)
szerecsendio: Szerintem egy szerelmes dal, bár azt senkitől sem várnám el, hogy írjon nekem, így valami egyszerűbbet mondanék, mint például egy közös főzés.
kriszty96: Szerintem maga a gesztus. Nincsen szükség egyetlen egy tárgyra sem ahhoz, hogy kifejezhessük azt, hogy mennyire szeretünk valakit. Sokkal fontosabb, hogy midig ott legyünk a másik mellett és minden eltervezett tettében támogassuk.
4. Melyik blognak tetszik legjobban a designja?
szerecsendio: Nem tudnék választani, hiszen mindegyiket teljes odaadással csináltam.
kriszty96: Lehetetlen a választás. Igyekszem mindig igényesen megcsinálni és ez többnyire sikerül is így tényleg nem tudom megmondani. Mindegyiket nagyon szeretem.
5. Van blogon megismert barátnőd? Ha igen, ki az?
szerecsendio: Igen, rengeteg ilyen barátnőm van, kapásból kriszty96-tal is a neten keresztül lettünk jóban. De ezen kívül ott van Feilla, Cher Brooks, Molly Schmidt, L.T.P.~, D.L.L., a Fantasy Girls csapata, Alexa és bár veled keveset beszélek, azért téged is annak tartalak.
kriszty96: Mivel még csak nem olyan régen csöppentem a blogok világába nem sok baráttal dicsekedhetek, de akiket ismerek azokat nagyon szeretem. Ilyen ugyebár szerecsendio, Anikó, tintapaca, Molly Schmidt és bár Cher Brooks - al és Natalia - val nem beszélgetek, az előbb említettel csak a blogján keresztül, míg a másikkal e -melieken keresztül azt is nagyon ritkán, de szeretem és becsülöm őket.
6. Tudja valaki a közvetlen környezetedből, hogy írsz? Ha igen, támogatnak benne?
szerecsendio: Igen, a legtöbben tudják, és mind támogatnak.
kriszty96: Igen, a többsége a családnak tisztában van vele, azonban csak nagyon kevés barátom előtt fedtem még fel ezt az oldalát az életemnek.
7. Sorolj fel magadról három jó tulajdonságot, és egy rosszat!
szerecsendio: Jó: vicces, eltökélt és segítőkész. Rossz: beszédes, makacs és rendetlen.
kriszty96: Jó:segítőkész, bizakodó és megértő. Rossz: makacs, önfejű és önbizalom hiányos.
8. Tea vagy kakaó?
szerecsendio: Mivel a teát kiskorom óta utálom, így kakaó.
kriszty96: Imádom a kakaót! *.* A teát viszont gyűlölöm már kezdetektől fogva, az egyetlen, amit megiszok az a zöld tea, de azt is csak nagyon ritkán.
9. Őrült bulik, vagy egy csajos este pizsamákkal, popcornnal, filmekkel és rengeteg tábla csokival?
szerecsendio: A maga módján mindkettőt szeretem, így nem tudnék választani, bocsi.
kriszt96: Sokkal jobban szeretnék egy csajos estét, mert bizony nem vagyok olyan bulizós típus.
10. Melyik az a könyv/blog ami talán egy életre megváltoztatta a világnézeteidet?
szerecsendio: Nincs ilyen blog, és könyv sem, de most fejeztem be Fantasy Girl-töl a Better with U-t, ami nagyon tetszett, és szerintem sok ember tanulhatna belőle. Hogy mit is jelent szeretni.
kriszty96: Igazság szerint akár kinevettek, akár nem a Medve című film megtanított valamire. Arra, hogy milyen elveszíteni valakit és kiállni egy személy mellett. Valamint arra, hogy mi emberek nem a könyörületességünkről vagyunk híresek.
11. Hogy tetszettek a kérdéseim? :))
szerecsendio: Nagyon egyediek voltak,örültem, hogy nem csak sablonos kérdésekre válaszolgatok.
kriszty96: Nekem borzasztóan tetszettek és örülök, amiért válaszolhattam rájuk! :)

11 kérdés:
  • Hogy megy eddig az iskola? Vannak már jegyeid?
  • Szoktál segíteni a szüleidnek a házimunkában?
  • Mennyire tartod magad bulizósnak?
  • Szerinted mennyire kell fontos szereped betöltenie egy ember életében a sportnak?
  • Mi az, ami ki tud kapcsolni, egy hosszú, iskolai nap után?
  • Mikor fekete árnyalatú számodra az élet?
  • Ki az, akitől a legtöbbet tanultál az életed során?
  • Vannak félelmeid vagy esetleg aggályaid, amiket le szeretnél győzni?
  •  Milyen dolgot követtél el eddig csak úgy, puszta spontaneitásból?
  • Melyik az a tulajdonság, amit a legjobban utálsz?
  • Adtak már neked szerenádot? Ha nem akkor szeretnél egyszer vagy túl giccsesnek találod?
Akiknek küldjük:

A díjat nagyon köszönjük a TMM csapatának! Angyalok vagytok! *.* <3 <3
Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólunk:
  • épp az előbb akartuk kitenni az előző díjat, de már is kaptunk egy újat, ami egyben vicces, és édes *.*
  • jelen pillanatban egy szomorú számot hallgatok, ami nagyon megtetszett: LINK
  • nagyon ritkán érzékenyülök el filmeken vagy történeteken, de a héten egyik nap elolvastam a Dear Niall!-t és bőgtem LINK
  • szeretek angol dalokat magyarra fordítani
  • zöld színű a tolltartóm, bár gondolom ez nem sok embert érdekel
  • pénteken átjött a barátnőm, és együtt néztünk meg egy filmet
  • nagyon szeretek olvasni, de sajnos az iskola miatt kevés az időm rá
  • most jelen pillanatban a Fifth Harmony Miss Movin" On című számát hallgatom, amit nagyon megszerettem
  • németül tanulok, de inkább az angol nyelvet szeretném megtanulni
  • kiskoromban rengetegszer építettem kuckót plédekből
  • egy szobán osztozom a húgommal
A válaszaink:
1. Ha felnézel a képernyőről, mi az első dolog, amit meglátsz?
szerecsendio: Azt a sok-sok könyvet, amiből tanulnom kéne Hétfőre, de még el sem kezdtem, így egy kupacban áll az asztalon.
kriszty96: mivel most éppen az ágyamon ülök így a tévé képernyője köszön nekem vissza.
2. Mi a kedvenc rajzfilmed?
szerecsendio: Nem tudom, talán az Oroszlánkirály 2. mert azt mindig is szerettem, vagy a Herkules.
kriszty96: kiskoromban nagyon szerettem a Macskarisztokratákat, az Oroszlánkirályt és a Hupikék törpikéket.
3. Bírod a horrort?
szerecsendio: Igen, szeretem a horrorfilmeket, csak sosem nézem, mert nincs kivel. Egyedül meg azért tényleg nagyon félelmetesek.
kriszty96: Szeretem őket, de egyedül nincsen merszem megnézni egyet sem, hiszen az összes olyan hátborzongató, de az esetek többségében rezzenéstelen arccal szoktam őket nézni. Például legutóbb a barátnőm a hátam mögé bújt, miközben én folyton csak azt hajtogattam, hogy haljon már meg a szörny xD
4. Ha százalékba kellene átváltanod a tulajdonságaidat, mi jönne ki? (pl. 50% kedvesség...)
szerecsendio: Ez nehéz. Ilyen későn kezdjek neki matekozni? XD Oké, akkor kb. 30% makacsság, 40% kedvesség, 25% humor, 5% szemtelenség. Na jó, a szemtelenség tuti több, hisz van amikor Sziával köszönök az ofőmnek, meg fejeket vágok tesin, és visszaszólok a tanároknak.
kriszty96: Hajaj. Nem szeretem magamat szépíteni, de azért megpróbálkozok valamit összecsiholni. 40% makacsság, 30% segítőkészség 20% önfejűség - bár ez bizonyára sokkal több és végezetül 10% humor. De ez csak számomra tűnheti így hiszen mindenki maga dolga, hogy hogyan ítéli meg a másikat.
5. Általában milyen a hangulatod?
szerecsendio: Általában vidám vagyok, és manapság egyre kevésbé szomorú, aminek nagyon örülök.
kriszty96: sajnos hangulatember vagyok ebből adandóan a helyzettől függ.
6. Sírós típus vagy?
szerecsendio: Nem. Ha hiszed, ha nem, még a síros filmeken is eltudom nevetni magam, ami sokszor zavarja a mellettem pityergő barátnőimet, de már elfogadták, ezen tulajdonságomat.
kriszty96: régebben nagyon is az voltam, de kinőttem ebből.
7. Kedvenc ország, város?
szerecsendio: Sok helyen jártam már, és mindegyik hely megfogott a maga módján, mégis London az a hely, ahova mindig is vágytam, s remélem, hogy egyszer én is annak a városnak a vendége lehetek.
kriszty96: Ebből csak kettő létezik és ez nem más mint London és Párizs. Egyszer szívesen eljutnék mind a két helyre.
8. Ha egy váratlan pillanatban összefutnál a kedvenc sztároddal, mit reagálnál?
szerecsendio: Lesokkolnék, de biztos vagyok benne, hogy nem sikítoznék és ugrándoznék körülötte. Az neki és nekem is kellemetlen lenne.
kriszty96: Biztosan nem akarnám elhinni, ebben az egyben teljesen biztos vagyok. Na meg abban is, hogy mennyire boldog lennék pusztán már attól, hogy előttem áll. Az más kérdés, hogy megszólalni képes lennék e.
9. Jobb vagy bal kezes vagy?
szerecsendio: Jobb kezes.
kriszty96: Jobb.
10. Mi a terved a jövőre nézve?
szerecsendio: Szeretnék sikeres újságíró lenni, kijutni Londonba, ha máshogy nem legalább egy rövid nyaralás szempontjából. Boldog, és egészséges életet élni.
kriszty96: Abban biztos vagyok, hogy az életem részesének szeretném tudni az írást. Sosem szeretném, hogy ez kivesszen a mindennapjaimból. E mellett szeretnék rendezvényszervezéssel is foglalkozni. Több tervem egyenlőre még nincsen.
11. Mi a mottód?
szerecsendio: Élj úgy, ahogy szerinted helyes, hiszen az egyetlen ember akinek meg kell felelned, az te magad vagy. Ne mások határozzanak meg!
kriszty96: Mindig úgy éled az életed, ahogyan te jónak látod, de ne taszítsd el mások véleményét,tanácsait, melyek talán még a hasznodra is válhatnak!

A kérdéseink:
  • Mi az a dolog, amit lehetetlennek tartasz? Egyáltalán van olyan dolog, amiről úgy gondolod, hogy nem lennél képes megcsinálni, bármennyire is szeretnéd?
  •  Hogyan találtál rá a blogspot világára?
  • Mindig el szoktad olvasni a kötelező olvasmányokat, vagy inkább a rövidített verziót kedveled jobban, esetleg a film változatot?
  • Kaptál már rosszindulatú kommentárt, esetleg kritikát?
  • Szerinted tényleg létezik a blogos hierarchia?
  • Miért gondolod fontosnak az írás művészetét?
  • Tervezel még egyéb történeteket is?
  • Eszedbe jutott már, hogy mással is együtt írj?
  • Mik alapján éled az élted? (értem itt a viselkedési normákat, a tetteket...stb....)
  • Mi jut eszedbe, ha a távolba révedsz?
  • Kik azok az írók a blogok világában, akiknek szereted az írásstílusát és a cselekményszálát?
 Akiknek küldjük:

4 megjegyzés:

  1. Iszonyatosan köszönöm a díjat, boldog vagyok, amiért eszetekbe jutottam! <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Azy!

      Természetes, hogy megajándékoztunk eggyel, ahogyan az is, hogy eszünkbe jutottál! Már csak azért is, mert borzasztó tehetséges író vagy! *.* <3 <3

      Törlés
  2. Nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat, sokat jelent! :))

    xoxo DreamyGirl

    VálaszTörlés