Főoldal Szereplők Fejezetek Rólunk

2013. október 5., szombat

Díj #10 #11 #12 #13

Nagyon szépen köszönjük a díjat Nusii-nak *.* 
Szabályok:
  • Köszönd meg annak, akitől kaptad!
  • Írj le magadról három dolgot!
  • Három embernek küldd tovább!
  • Hagyj megjegyzést náluk!
Három dolog kriszty96-ról:
  • 1: Ma végre sikerült kipihennem magamat
  • 2: Ma megnéztem a Másnaposok 3 -at és imádom
  • 3: Gyakorlaton sikeresen elvágtam az ujjamat
Három dolog szerecsendioról:
  • 1: Ma voltam L.T.P. találkozón, amin igaz, hogy csak hárman voltunk, de borzasztóan élveztem.
  • 2: Ebben a pillanatban lettem kész egy blog előzetesével.
  • 3: Anya ma sajtos hústekercset csinált vacsorára, amit imádok, és a blogban Caranak is az az egyik kedvenc étele.
A három blogger, akinek küldjük:
Nagyon szépen köszönjük a díjat Molly-nak :) Édes vagy!
Szabályok:
  • Köszönd meg annak, akitől kaptad!
  • Írj le magadról három dolgot!
  • Három embernek küldd tovább!
  • Hagyj megjegyzést náluk!
Három dolog kriszty96-ról:
  • 1:Már nagyon várom, hogy a regényem írásába is belekezdhessek
  • 2:Egyszer gyakorlaton megkóstoltam a kagylót és nem is olyan rossz, mint ahogyan hittem
  • 3:Tanulnom kellene majd marketingre, de egyszerűen nincsen hozzá kedvem
Három dolog szerecsendioról:
  • 1: Tegnap este, edzés után még elmentem Érdre a barátnőimhez, akikkel együtt buliztunk.
  • 2: Nem tudok énekelni, és ezt ma Lea és Lizi is megtudta.
  • 3: Cassandra Clare-nek hála, szerelmes lettem Will Herondale-be :)
három blogger, akinek küldjük:
Nagyon szépen köszönjük a díjat Abbie C.-nek
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólunk:
  • Sosem mertem magasba menni, még amikor osztálykiránduláson felmentünk egy várba sem mertem felmenni, de ez mostanra kicsit már csitult és ezt bizonyítja, hogy a vidámparkban mindenre felültem.
  • Kisebb koromban énekórák előtt és után az énektanár zongorázni tanított
  • Most éppen a sötétben kuksolok, mert nincsen kedvem felállni feloltani a villanyt
  • Ma kezdem el a 26. fejezetet :)
  • Nem szeretem a sóskát
  • Utálom, ha mások alábecsülik magukat!
  • Alig várom, hogy olvashassam a 26. fejezetet, amit Kriszti ma kezdett el
  • Még most is nehezemre esik elhinni, hogy egy héten belül négy díjat kaptunk
  • Minden rész közzététele előtt izgulok, hiszen nem tudom, mit is vártok a folytatástól
  • Van egy L.T.P. aláírás a jobb karomon, méghozzá szemceruzával
  • A kedvenc külföldi becenevem a Jem (James)
Válaszaink:
  • Mikor fogtál bele az írásba, és miért?
  • szerecsendio: Igazából az a vicces, hogy mindig is utáltam fogalmazásokat írni az általános iskolában. S csak azóta szerettem meg az írás, mióta tavaly áprilisban elkezdtem blogolni. Az pedig, hogy miért, nos ez nagyon egyszerű. Hatalmas fantáziával rendelkezek, és úgy éreztem, muszáj kiadnom magamból valahogyan. 
  • kriszty96: Amikor hét éves koromban megtanultam írni csak úgy a magam szórakoztatására, mindenki háta mögött írogattam, de komolyabban tizenkét éves koromban láttam neki, akkor viszont a családból már mindenki értesült a szenvedélyemről. Igazság szerint, hogy miért azt nem tudom, akkor éreztem magamat szabadnak és egésznek, amikor írtam. Számomra ez önkifejezés és boldogság, nem is tudom mi lennek velem az írás nélkül.
  • Melyik színész/énekes lennél egy napig?
  • szerecsendio: Én is Lily Collins bőrébe bújnék, hiszen gyönyörű és tehetséges.
  • kriszty96: Lily Collins szívesen lennék :)
  • Melyik a kedvenc helyed, ahol eddig jártál?
  • szerecsendio: Horvátország és Párizs. Mind a két helyre szívesen visszamennék, hiszen eszméletlenül gyönyörűek.
  • kriszty96: Nagyon szerettem például Bécset, szerintem gyönyörű város.
  • Van háziállatod?
  • szerecsendio: Nincs, hiszen panel lakásban lakom, és amúgy sem lenne időm foglalkozni egy kis állattal, hiszen van, amikor magamra sincs időm.
  • kriszty96: Sajnos már nincsen. Régebben, pár évvel ezelőtt volt két teknősöm.
  • Mi volt az első történeted?
  • szerecsendio: A holdhercegnő című blogom, ami olyan béna lett, hogy letöröltem az internetről, bár a mai napig imádom, hiszen mégiscsak én alkottam.
  • kriszty96:Ez éppen drága szerecsendio kezében van. A címe pedig a Varázsfa. (igen, tényleg itt van nálam, és eszméletlen, mennyire sokat fejlődött Kriszti írásstílusa *.* - bocsi, muszáj volt megjegyeznem) Igazság szerint nem tudok róla sokat mesélni, mert már nagyon régi sztori xD
  • Kiskorodban mi volt a kedvenc meséd?
  • szerecsendio: Nem emlékszem rá, de a mai napig imádom a Hercules című mesét.
  • kriszty96: A Macskarisztokratákat nagyon szerettem, képes voltam többször is egymás után megnézni anyu pedig már a haját tépte tőlem.
  • Éhezők viadala vagy Felhők felett 3 méterrel?
  • szerecsendio: Éhezők Viadala, bár a másik sem rossz film!
  • kriszty96: Éhezők viadala :)
  • Melyik könyvet olvastad ki a leghamarabb? Hány oldalas volt?
  • szerecsendio: Szerintem L.J. Smith: Vámpírnaplók 7. rész, A visszatérés: Éjfél; ha jól emlékszem sikerült egy nap alatt elolvasnom és 464 oldalas.
  • kriszty96: Azt hiszem az egyik alkonyat könyvet egy délután alatt kiolvastam.
  • Hány éves vagy?
  • szerecsendio: 16 éves.
  • kriszty96: 17
  • Olvastad már a Bábelt?
  • szerecsendio: Nem, és szerintem nem is fogom, hiszen sokkal jobban szeretem a Fantasy történeteket.
  • kriszty96: Nem még nem olvastam.
  • Van példaképed? Ha igen, ki?
  • szerecsendio: Nincs példaképem, hiszen próbálok a saját elvárásaim szerint élni.
  • kriszty96: Nem igazán van példaképem, inkább az akarok maradni, aki vagyok. Újat szeretek alkotni és ezt a nélkül, hogy bárkire is hasonlítsak.
Kérdéseink:
  • Milyen gyakran szoktál felnézni a blogger oldaladra?
  • Van olyan dolog, amit szívesen visszacsinálnál, mert már megbántad, hogy megtetted?
  • Mit gondolsz azokról az emberekről, akikkel csak blogokon keresztül beszélgetsz? Meg szeretnél azokon kívül is valamelyikükkel ismerkedni?
  • Van olyan olvasód, akit csodálsz a kedvesgéért és sosem tudod neki meghálálni azt, amit érted tesz?
  • Van olyan tárgy, amitől sosem tudnál megválni?
  • Miért választottad a blogger nevedet? Hogyan jutott eszedbe?
  • Van olyan dolog/együttes/étel, amiért kimondottan rajongsz?
  • Kitől kaptad az első díjadat, és milyen érzéssel töltött el?
  • Szerinted hány oldalasnak kell lennie egy fejezetnek? A hossz vagy a tartalom a lényegesebb?
  • Féltél már attól, hogy csalódást okozol valakinek? Neked okoztak már csalódást?
  • Ki az a személy, akire nagyon felnézel a hétköznapokban vagy a bloggerek közül?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:

Nagyon szépen köszönjük a díjat Azy-nak :) <3
Szabályok:

  • Köszönd meg annak, akitől kaptad!
  • Írj le magadról három dolgot!
  • Három embernek küldd tovább!
  • Hagyj megjegyzést náluk!
Három dolog kriszty96-ról:
  • 1: Izgatott vagyok a mai rész miatt
  • 2: Feketére van kilakkozva a körmöm
  • 3: Ma krinolint ebédeltem
Három dolog szerecsendioról:
  • 1:A barátnőm szerint vicces, hogy szinte egyformák a lábujjaim, pedig amúgy velük ellentétben én úgy gondolom, hogy szépek XD
  • 2: Sosem szoktam hajat szárítani, inkább vizes hajjal fekszem le aludni
  • 3: Tegnap a buszon, megfogalmazódott a fejemben egy új történet (TMI fanfiction)
három blogger, akinek küldjük:

6 megjegyzés:

  1. Drága kriszty96, és szerecsendio!
    Nagyon-nagyon köszönöm az újabb díjat, meg sem érdemlem! Nagyon hálás vagyok <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Leona!
      Meg ne halljam még egyszer, hogy nem érdemled meg! Nagyon szívesen adtuk, mivel csodás blogod van <3

      Törlés
  2. Juj, nagyon szépen köszönöm a díjat! :)
    Drágám, Kingusom, látom nagy hatással voltam rád, hogy kétszer is megemlítettél, a válaszoknál:D <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lizim <3
      Igen, borzasztóan nagy hatással voltál rám, most már sokkal jobban szeretlek *.* Nagyon szívesen adtuk, hiszen megérdemled, meg persze, ha már megemlítettelek párszor, akkor ez csakis természetes! <33
      Millio puszi Xx

      Törlés
  3. Csak most volt időm kirakni, köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mely! <3

      Nagyon szívesen adtuk, hiszen megérdemled! <33

      Törlés