Főoldal Szereplők Fejezetek Rólunk

2014. január 12., vasárnap

Díj #22

Köszönjük a díjat Sun - nak! <33333
Szabályok:
Köszönd meg a küldőnek!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólunk:
  • Ma fejeztem be az egyik történetem 9. fejezetét
  • Ma anya rakott kelt főzött nekem
  • A laptopom súlyos sérülést szenvedett a költözés alatt
  • Nagyon örülök annak, hogy végre van saját szobám
  • Csütörtökön vizsgáztam és az izgalom ellenére sikeresen átmentem
  • Ma egész nap festettem és hat óta fenn vagyok, így kicsit elfáradtam
  • Alig várom, hogy vége legyen ennek a költözés mizériának
  • Nehéz volt visszaszokni az iskolába, sajnálom, hogy vége lett a szünetnek
  • A héten kétszer is hasra estem edzésen, ugyanabban a zsámolyban
  • Épp egy Birdy számot hallgatok
  • Madison G. Wayla állítólag szívja a vérem, nos, szerintem hazudik nekem
Válaszaink: 
1. Mióta írsz?
szerecsendio: Blogot? 2012. áprilisa óta, viszont szerintem azt az időszakot még nem lehet írásnak nevezni, mert csak bénázás volt. Sokkalta inkább a 2013. január végét válaszolnám, azonban nem felejtem el, hol kezdtem. A legalján,. mint mindenki más.
kriszty96: Tavaly márciusban kezdtem bele a blogírásba, de már korábban is pontosan nagyon kicsi korom óta regényeket is írogattam. Az első végül befejezetlen történetem a Varázsfa című cselekményem volt, amit a Holdfényváros követett, amit azonban teljes egészében elkészítettem. Most viszont mind a fölöttem lévő polcon porosodik, mint egyfajta emlék :)
2. Mi vitt rá arra, hogy belekezdj egy történet írásába?
szerecsendio: A gondolataim. Nagyon sok történet volt a fejemben és ahogy egyre több blogot olvastam úgy véltem én is csinálhatnék hasonlót. Szerettem volna szórakoztatni másokat az unalmas napjaikon. Szerettem volna mosolyt csalni az arcukra, és íme itt vagyok. Lassan két éve blogspoton.
kriszty96: Hm...legfőképpen az írás iránti szeretetem, amit semmi pénzért nem cserélnék el másra, hiszen ebben érzem magamat otthon, és úgy érzem írás nélkül már meg sem lennék.
3. Milyen volt az első történeted? Itt gondolok a fogalmazásra megvalósításra...
szerecsendio: Béna. Nincs rá más szó, egyszerűen összecsaptam az egészet. A megvalósítás szempontjából nem volt kidolgozva, mindig spontán vágtam neki a fejezeteknek, ami meg is látszott, hiszen nem volt kerete a történetnek, így szétesett. Rengeteg unalmas szál, mely tőmondatokkal volt fűszerezve. Csapnivaló.
kriszty96: Mint már azt említettem a Varázsfa címet kapta a fantáziatörténet, és ha jól emlékszem arról szólt, hogy egy fa választja el egymástól az erdőt amiben természetfeletti lények laktak, és a civilizált világot. Többet aligha tudnék róla mesélni, mert már olyan régen volt, hogy szinte nem is emlékszem rá.
4. Szeretnél - e egyszer komolyabban foglalkozni az írással?
szerecsendio: Igen, nagyon szeretnék. Olyan jó lenne egyszer a kezemben tartani egy alkotásomat, legyen az egy aprócska újságcikk, vagy egy több oldalas könyv. Szerintem abban a pillanatban elsírnám magam örömömben.
kriszty96: Igen, természetesen nagyon szeretnék, hiszen borzasztóan a szívemhez nőttek a sorok és az, amiket tőlük kaptam. Itt gondolok barátokra, magára a fejlődés szakaszára, az egyre több történetre, ami megfogalmazódik bennem, és a sok biztatásra, amit nem tudom, hogyan hálálhatnék meg az olvasóimnak!
5. Ha igen egyedül szeretnéd alkotni vagy esetleg társíróval? Bár ez elég ritka az írók körében!
szerecsendio: Is-is. Szeretném kipróbálni magam egyedül is, de úgy érzem Krisztivel annyira kiegészítjük egymást gondolatokban meg minden, hogy vele lenne a legtöbb esélyem arra, hogy kiadják egy könyvünket. A társíró igazán ritkaság, de épp ezért különleges - legalábbis ha nem üt el nagyon a két ember személyisége és fogalmazása.
kriszty96: Is - is. szerecsendioval terveztünk egy közös regényt, és természetesen nekem is van egy, amit azon nyomban elkezdek majd írni, ha egyszer elérkezik az idő, hogy kilépjek a blogok világából. Azt nem tudom, hogy az mikor lesz, hiszen még van egy pár ötletem, de kétség kívül mind a két regénnyel szeretnék foglalkozni.
6. Gondolkoztál már azon, hogy beküldöd egy pályázatra?
szerecsendio: Igen, ahogy Kriszti leírta alattam, már terveztünk ilyet.
kriszty96: Igen szerecsendioval pontosan egy pályázatra fogjuk beküldeni, ahogyan a sajátomat is erre a sorsra szánom majd a távoli jövőben.
7. Ha lenne egy felajánlkozó kívánságod így az íráson belül akkor mi lenne az?
szerecsendio: Nem tudom, ezen még nem gondolkoztam el.
kriszty96: Fejlődni még mindenképpen szeretnék az írás terén, hiszen van bőven még min csiszolnom, de a legfontosabb az, hogy akármeddig is jutok el azt sosem fogom elfelejteni, akik az elejétől kezdve biztattak, és hogy hogyan is indult meg az alkotásaim útja.
8. Ha szabad kérdezni; hány éves vagy?
szerecsendio: 16 éves vagyok, de már csak egy hónapig.
kriszty96: 17 éves vagyok
9.Hány blogod van összesen?
szerecsendio: Hat. Ez, amit Krisztivel írok, a Lies on your lips (Alexával), az I know I am not alone (egyedül írom), a Halálmadár (egyedül írom szintén), az Unforgettable Christmas break (Cher Brooks-szal írom) és a Rechange yourself! (design, ahol trailereket és kritikákat készítek)
kriszty96: Hát van ez a szerecsendioval közös, a Pretty Little Liars cimű blgom. És a további blogjaim, amiket még nem publikáltam: Sose feledd, Váratlan út, és van egy blogom, ami idézetekkel is foglalkozik. Valamint egy aminek megszakítottam az írását és még nem állt módomban folytatni; Bármit is mondj.
10. Kedvenc blogjaid, könyveid?
szerecsendio: Hűha, ez egy nagyon hosszú válasz lesz, de azért próbálom tényleg a legeslegkedvencebbeket leírni. Becca Fitzpatrick Csitt csitt könyvei, Cassandra Clare összes Árnyvadászos könyve (Pokoli szerkezetek és Végzet ereklyéi), J. K Rowling: Harry Potter kötetek. Stephenie Meyer Burok című könyve, Lauren Kate: Fallen könyvek és Stephen C. Egy különc srác feljegyzései, Lisa J. Smith: Vámpírnaplók könyvek.
Blogok terén is nagyon sok van, Harc önmagam ellen, Keringő, Élvezd, hogy félsz, Pretty Little Liars, My world is like nobody else's, Túl jó megjátszás, Angyal az éjben, A legjobb ellenség, Szerelemfoszlányok, Miami;; sunshine and gunpowder, I am the captive of my book és még sorolhatnám. Tényleg vannak még, csak nagyon késő van, de Bloglovin'-on mindet megtaláljátok azok között, amiket követek.
kriszty96: Jelent pillanatban nagyon szeretem Becca Fitzpatrick Csitt csitt könyveit. Cassandra Clare könyveit és Stephenie Meyer Burok c. könyvét. Blogokban pedig csak kevés van, amiket olvasok, de azok nagyon a szívemhez nőttek :)
11. A nálam legalapvetőbb kérdés; Directioner vagy?
szerecsendio: Nem hiszem, hogy annak számítok. A zenéjüket - abból is keveset - szeretem, de nem nézegetem őket, azt, mit csinálnak éppen. Twitteren követem őket ugyan, de azt sem gyakran használom.
kriszty96: A zenéjüket szeretem, de annyira nem rajongok értük, hogy a nap huszonnégy órájában kövessem minden lépésüket és kiírjam bármely közösségi oldalra, hogy éppen mit csinálnak. A zenéjük viszont a szívemhez nőtt, azt határozottan szeretem :)

Kérdéseink:
  • Hogy érzed milyen lesz a bizonyítványod?
  • A szüleid nagyon szigorúak a tanulás kapcsán?
  • Hogyan teltek az ünnepek?
  • Melyik karácsonyi ajándéknak örültél a legjobban?
  • Mennyire érzed magadat tehetségesnek?
  • Mit szeretsz a hétvégében?
  • Mi a legnagyobb célod az életben?
  • Melyik hónapban születtél?
  • Melyik édességet szereted a legjobban a világon, el tudod készíteni?
  • Melyik könyvet olvastad utoljára, hogy tetszett?
  • Ki az a blogger, akivel szívesen beszélgetnél, de nem mersz ráírni. Volt valaha ilyen személy?
Akiknek szeretettel küldjük:

4 megjegyzés:

  1. Drága Kriszty96 és Szerecsendio!
    Nagyon aranyosak vagytok, hogy megint gondoltatok rám!<3 Nagyon durván el vagyok kényeztetve! A baj az, hogy a design váltásomkor rájöttem, hogy elfelejtettem a chatbox jelszavam, és újat kellett csinálnom (arra természetesen nem volt eszem, hogy előtte kirakjam a díjakat, mielőtt törlöm a chatet) szóval azok elvesztek, de ebből tanulva ezt nagyon hamar kirakom:) Szóval még egyszer köszönöm szépen a díjat<3
    Ölel benneteket, Leona G. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Leona!

      Igazán szívesen adtuk, hiszen nagyon is megérdemled! <333 Igen az már velem is előfordult, és megvallom őszintén én már egyetlen chatboxos jelszavamra sem emlékszem ezen a blogon kívül, úgyhogy át tudom érezni a helyzetedet xD
      Millió puszi és szoros ölelés! <3333

      Törlés
  2. Drága Szerecsendio és Kriszty96!
    Egy újabb díj! Nagyon-nagyon hálás vagyok Nektek érte, ki is teszem, amint elküldtem ezt a hozzászólást :D Ez már a sokadik, amit Tőletek kapok, és mégis mindig meghat, hogy két olyan tehetséges író, mint amilyenek Ti vagytok, úgy gondolják, érdemes vagyok egy ilyen díjra. Köszönöm szépen! <3
    Puszi:
    Bo×××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Boo!

      Szívesen adtuk a díjat, hiszen igazán megérdemled, nagyon érdemes vagy arra, hogy meglepjünk ezzel a kis aprósággal. A dicséretet pedig nagyon köszönjük, borzasztó jól esik nekünk, hogy így gondolod! <333

      Törlés