Főoldal Szereplők Fejezetek Rólunk

2014. július 26., szombat

Díj #29 #30

Nagyon szépen köszönöm a díjat Azy-nak <3
Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 5 embernek!
11 dolog rólunk:
szerecsendio:
  • nagyon izgulok a hétfő miatt, ugyanis akkor fogok vizsgázni a KRESZ-ből és napról napra úgy érzem, semmit sem tudok 
  • beszökött egy molylepke a szobámba és egyfolytában nekimegy a lámpának
  • mostanában össze-vissza eszem, semmi rendszeresség sincs az étkezéseimben, ugyanis van, hogy a reggelit kapásból kihagyom a késői ébredésem miatt
  • nem vagyok álmos, pedig már éjfél is elmúlt és aludnom kéne
  • eddig nem igazán voltam focidrukker, de kezdek változni
  • nemrég jöttünk haza a mamámtól, akinek egy hétig nem volt netem
  • ezt a díjat már hónapokkal ezelőtt ki kellett volna tennünk, eddig a könyvjelzőim között pihent
  • valahányszor végzek egy blogos teendővel - rész, kritika, videó - úgy érzem kapásból jön három másik
  • tegnap beleejtettem a telefonom a forró levesbe, és nagyon megijedtem, hogy tönkre ment, mert nem működött se a hangszóró, se a töltő - de anya megjavította, utólag is puszi érte
  • nagyon éhes vagyok, szerintem ha ezzel végeztem, megyek és eszem valamit
  • tegnap felvilágosított az egyik barátnőm arról, hogy a sok alvástól magasabbra nő az ember - ha ez igaz lenne, már beverném a fejem a plafonba
kriszty96:
  • jövőre fogom letenni az érettségi vizsgát
  • nyáron mindig délig, de az is megesik, hogy egyig szoktam aludni
  • már alig várom a jövőhét pénteket, ugyanis találkozom a barátnőmmel és együtt mozizunk majd
  • nem az erősségem a versírás, de kihívásnak mindenképpen jó
  • kaptam egy új laptopot és, ami a legkülönösebb, hogy barna színű és most pont ebben a szín őrületben vagyok
  • semmi különöset nem érzek most, hogy betöltöttem a tizennyolcat, csak olyan, mintha elrepült volna egy újabb év
  • a legjobb barátnőmtől isteni szülinapi ajándékot kaptam, amit nem győzök neki elégszer megköszönni
  • most éppen egy kis pihenést tartok, mert a kishúgom, akire folyton vigyáznom kell éppen alszik
  • a Magyar Színház és Filmművészeti Egyetemen szeretnék majd továbbtanulni 
  • rettentően nem várom a szeptembert már csak azért sem, mert megeshet, hogy az osztályomat összevonják egy másikkal
  • mostanában nem érzem éppen formában magamat
Válaszaink:
  • Ha most azonnal elmehetnél egy helyre, hova mennél? 
  • szerecsendio: Hmm, nehéz kérdés. Szerintem Ausztráliába, mert nagyon megcsiklandozta a fantáziámat az a hely.
  • kriszty96: Szerintem ez a hely Olaszország lenne, ha azt mondanák kapok ingyen repülőjegyet egy percig sem gondolkoznék, gyorsan összecsomagolnék és már mennék is.
  • Ki az az ember, akinek elsőnek elmondod, ha valami baj történt? 
  • szerecsendio: A barátnőm, de ne kérdezd melyik, az attól függ milyen baj történt, mert mindegyikük máshogy áll hozzá a dolgokhoz és van, amikor együttérzésre, van amikor arra van szükségem, hogy meghallgassanak vagy leszidjanak és helyre tegyenek.
  • kriszty96: Mindig a legjobb barátnőmnek mondom el, hogy mi nyomja a lelkemet és ő készségesen meghallgat, tanácsot ad, amiért nem lehetek elég hálás neki. 
  • Össze szoktad firkálni a füzeteidet, ha igen, miket rajzolgatsz/írogatsz? 
  • szerecsendio: Csak ha nagyon unatkozom, de akkor is csak ceruzával vagy más füzetét. Rendszerint nonfiguratív ábrákkal vagy angol bölcsességekkel lepem meg a papírfecniket.
  • kriszty96: Nem igazán szoktam firkálni, ha unatkozom egy óra alatt akkor általában vagy nekikezdek olvasni vagy csak úgy véletlenszerűen leírom azt, ami eszembe jut. Az egyik történetemnek az alapja is így született meg.
  • Mennyire nehezen öltözöl fel reggelente? 
  • szerecsendio: Semennyire, mert leginkább csak kiszedek valamit a szekrényből.
  • kriszty96: Az öltözködéssel semmilyen nehézségem sincsenek, inkább a felkelés az, ami akadályt jelent. Borzasztó nehezen tudok felkelni. 
  • Kedvenc csoki? 
  • szerecsendio: Pilóta. Bár az keksz, de akkor is a kedvencem... hmm, a a finom krém a közepében.
  • kriszty96: Sajnos nem tudok dönteni, rengeteg csokit szeretek, talán az egyetlen, amit nem szeretek az a mézes töltelékű.
  • Magas hegyek vagy a sivatag? Hova mennél szívesebben? 
  • szerecsendio: Inkább a hegyek, még annak ellenére is, hogy hamar elfáradnék a megmászásában. Szerintem a tikkasztó hőséget kevésbé bírnám elviselni.
  • kriszty96: Én is inkább a hegyekbe mennék, bár a meleggel sincsen különösebb gondom, de szerintem az előzőben a kilátás magáért beszél, míg a sivatagnak már csak a gondolata sem hoz lázba.
  • Szeretnél megtanulni vezetni? Ha már tudsz, akkor mióta? 
  • szerecsendio: Igen szeretnék, bár egyre kevésbé. Szerdán kezdtem el a tanfolyamos oktatást, azóta már három alkalommal tömték tele a fejem hihetetlenül bonyolult és unalmas információkkal.
  • kriszty96: Igazából annyira még nem is gondolkoztam el a dolog, bizonyára vannak előnyei és természetesen hátrányai is. Mondjuk akkor nagyon is jól jön, ha messzebbre szeretnénk menni és országon belül is tudunk autó segítségével közlekedni. Egyszer majd biztosan megtanulok, de egyenlőre úgy vagyok vele, hogy az autópályák így is tele vannak őrültekkel, nem kellek oda még én is.
  • Mennyire fontos számodra a telefon? Mindig magaddal hordod, vagy sokszor már felesleges? 
  • szerecsendio: Eddig kapásból rávágtam volna, hogy semennyire, de mióta kaptam egy okosabb kütyüt, amin tudok másokkal beszélgetni azóta mindig nálam van. Még szerencse, hogy nincs mobilnetem, különben megszállott lennék.
  • kriszty96: Általában mindig magamnál tartom, jól jön ha valamit le akarok írni nehogy elfelejtsem és természetesen írni is szoktam másokkal szóval számomra nagyon fontos. 
  • Ha lehetne választani, egy napot a vidámparkban vagy inkább a cirkuszban töltenél? Miért? 
  • szerecsendio: Vidámpark, mert a cirkusz bár vicces, elég uncsi egy helyben ülni.
  • kriszty96: Szerintem a vidámparkot választanám.
  • Ki az a sztárok közül, akinek nagyon tiszteled a munkáját? 
  • szerecsendio: Nem tudok dönteni, nem követek nyomon szinte senkit sem.
  • kriszty96: Szerintem valamilyen szinten mindenki munkája dicséretet érdemel, de kié a legjobban azt sajnos nem tudnám megmondani. 
  • Fanfiction vagy saját történet? Melyik és miért? 
  • szerecsendio: Interneten fanfiction, mert könnyen ellophatják az eredeti ötleteidet. Szomorú vagy nem szomorú, ez az igazság.
  • kriszty96: Mind a kettőt nagyon szeretek írni, de ha egy eredeti ötlet, amit még senki sem talált ki jut az eszembe azt inkább megírnám regény formájában és szerencsét próbálnék vele, ha pedig mégsem aratok vele sikert talán megjelentetném blog formájában. 
Kérdéseink:
  • Vázlat alapján, vagy spontán írsz?
  • Magadnak készíted el a blogod designját, vagy felkérsz egy általad profinak tartott szerkesztőt? Ha az utóbbi, akkor ki az, és miért pont őt választottad?
  • Mi volt az utolsó blog, amit olvastál? Hogy tetszett a rész?
  • Mi a legnagyobb félelmed?
  • Nyáron gyakrabban találkozol a barátaiddal, vagy ilyenkor kissé a háttérbe szorulnak a pihenés és a lustaság mellett?
  • Mennyire fontos számodra, hogy meglegyenek és te is meg legyél elégedve önmagaddal?
  • Inkább afelé hajlasz, hogy magadnak felelj meg?
  • Mit gondolsz azokról a bántó üzenetekről, amik azt állítják egyesek csak azért barátkoznak egy "híresebb" bloggerrel, hogy ők maguk is elterjedtebbek legyenek?
  • Mi volt az a könyv, amit utoljára olvastál? Milyen tanulságot szűrtél le belőle?
  • Melyik filmet láttad utoljára a mozikban? Milyen érzelmeket váltott ki belőled?
  • Szeretnéd legyőzni a félelmeidet vagy inkább elviseled és együtt élsz azokkal? 

Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:
A díjat nagyon köszönjük Mollynak! <333


Szabályok:
  • Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólunk:
  • nagyon álmos vagyok, sajnos nem aludtam valami sokat az este
  • már megszoktam, hogy senkinek sem számítok igazán...
  • még mindig beteg vagyok és már rettentően idegesít a köhögés
  • amint végzek ezzel a díjjal olvasni fogok, ideje lenne már pótolnom a lemaradásaimat
  • a legjobb barátnőmmel már alig várjuk a Doctor who nézését
  • valamiért nem tudok kitenni blogokat cserének
  • ma két órán át utaztam hazafelé
  • amint kiteszem a díjat, megyek enni
  • nem szeretem a kínait
  • jelenleg Charles Dickens: Szép remények című könyvét olvasom
  • kíváncsi vagyok már, milyen lesz a kisérettségi
Válaszaink:
1. Milyen eddig a nyaratok?
kriszty96: A nyaram eddig nagyon jó már csak azt a részét nem várom, amikor el kell kezdenem tanulni, de sajnos kénytelen leszek :(
szerecsendio: Ha egyetlen szóval kéne jellemeznem, azt mondanám: tartalmas. Letettem a KRESZ vizsgát, olvastam, írtam, nyaraltam a mamámnál, találkoztam szinte az összes barátnőmmel, lett barátom... szóval... Tartalmas.
2. Valamit terveztetek még a nyárra?
kriszty96: Vannak terveim például a legközelebbi most hétvégén, aztán elutazom vidékre és jövőhét végén ismét, az elkövetkezendő heteimet előre megterveztem pedig nem is igazán szoktam, ez nem rám jellemző.
szerencsendio: Idén egyszer még biztosan elmegyek a családommal a Balatonra, plusz elkezdem a vezetést, de ezen kívül nincsenek konkrét terveim.
3. Mi volt az eddigi legszebb pillanatotok?
kriszty96: Talán az, hogy életemben először találtam egy olyan fiút, aki a legtöbbtől eltérően normális volt, de mint minden szép pillanatot ezt is sikerült valakinek tönkretenni. Sajnálom, amiért így van, de úgy tűnik nekem sosincs szerencsém...
szerecsnedio: Nem tudom, szerintem nagyon sok szép pillanatban volt részem ha úgy az egész eddigi életemet nézem. Képtelen lennék választani.
4. Mit vártok leginkább ezen a nyáron?
kriszty96: Hm, nem tudom csak abban vagyok biztos, hogy leginkább azt szeretném, hogy ne érjen véget. Már így is nagyon gyorsan lepörögnek a percek és mire felkaptam a fejemet csak azt vettem észre, hogy máris július vége van.
szerecsendio: Várom a közös, családi nyaralást. Már három éve tervezzük, hogy elvisszük anyu öccsének a gyerekeit a Balatonra, hiszen ők még sosem jártak ott. Biztos vagyok benne, hogy hatalmas élmény lesz.
5. Ha már a nyárnál vagyunk, ha jól számolom, akkor augusztus végén befejeződik Cara és Harry története. Milyen érzések töltenek el titeket evégett?
kriszty96: Igazából mi a háttérben már régen befejeztük a történet írását, de az, hogy végleg lezárjuk a blogot örömmel tölt el és el is rettent. Nagyon furcsa érzés, hogy már nem írunk róluk, viszont mindig, amikor vége szakad egy történetnek kinyílik egy újabb kapu szóval nem aggódom túlzottan. Ettől függetlenül viszont nagyon hiányzik és mindig emlékezni fogok arra, milyen volt, amikor elkezdtük írni a történetüket. 
szerencsendio: Keserédes érzelmek öntenek el, ha arra gondolok, hogy lassan vége ennek az egésznek. Egyfelől már alig várom, hiszen még soha életemben nem fejeztem be egyetlen blogot sem, így izgatott vagyok emiatt. S a búcsú miatt sem leszek szomorú, hiszen minden vég egy új kezdet, ráadásul mi már vagy egy hónapja megírtuk az utolsó sorokat. Talán csak azért írtam oda azt a keserű jelzőt az édes elé, mert ez hozott össze minket Krisztivel és végül ennek az egésznek is eljött a vége.
6. Belevágtok együtt ismét egy újabb történetbe? Ha igen, mikor olvashatjuk, mi olvasók?
kriszty96: Igen, természetesen belevágunk. Most éppen a közös regényünkön dolgozunk, amit fogalmam sincs mikor fogtok olvasni és miután ezzel végeztünk elkezdjük az újabb blogunkat is, amit szintén nem tudom mikor fogunk publikálni, hiszen még csak neki sem láttunk az írásának, mivel most közerővel a regényen dolgozunk.
szerecsendio: Igen, valóban lesz még közös munkák, blog meg minden egyéb. Én szeretném jövő tavasszal publikálni, de fogalmam sincs, képesek leszünk-e rá. Ott lesz a suli, Kriszti érettségizik, én kis érettségizem... szóval húzós. De ettől függetlenül nem, hagyjuk abba, írunk, amikor csak tudunk.
7. Mit szerettek jobban, olvasni, írni vagy filmet nézni?
kriszty96: Nem tudok választani, hiszen mindegyik különböző kategória, ha nagyon fontos, hogy tényleg válasszak, akkor viszont az írás mellett tenném le a voksomat.
szerecsendio: Én is az írás mellett tenném le a voksom, tekintve, hogy szinte alig nézek filmeket. Tévézni sem nagyon tévézem, csupán akkor ha a barátaim leültetnek elé. Olvasni imádok, szerintem olvasás nélkül nem tudnék írni, ettől fejlődik a szókincsem, ettől lesz jobb a fantáziám. Így ez csupán egy hajszálnyival maradt el a az írás mögött.
8. Hogyan kezdetek neki egy-egy fejezetnek?
kriszty96: Ha regényről van szó, akkor aprólékosan vázlatot készítek róla, utána a párbeszédet ezt követően pedig elkezdem kidolgozni. A blogfejezeteknél ugyanúgy működik csak ott nem olyan aprólékosan a vázlataim, hiszen nem olyan hosszúak a részeim, mint például egy könyvnél. 
szerencsendio: Először átgondolom, mit szeretnék leírni benne, majd nekilátok a párbeszédnek, csak ezt követően dolgozom ki a fejezetet - írom le a szereplők cselekedeteit, érzéseit s a helyszín szépségét, esetleg borússágát.
9. Szerintetek mi a legfontosabb: a barátság, vagy a szerelem?
kriszty96: A maga módján mind a kettő nagyon fontos, de képtelen lennék csak azért nem törődni vagy kevesebbet foglalkozni egy barátnőmmel, mert éppen szerelmes vagyok. Nem lenne fair a részemről csak ezért bizonyos dolgokat eldobni vagy éppen hanyagolni. Valahogyan mindenképpen azon lennék, hogy megtartsam az egyensúlyt.
szerencsendio: Egyértelműen a barátság, hiszen barátok nélkül szerintem minden ember elveszne. Persze nem azt mondom, hogy a szerelem nem fontos, csupán másként szép, másként jó és egy részem gy érzi: míg pasi nélkül megvan az ember, addig barátok nélkül nem.
10. Gondolom - vagyis tudom -, hogy számos embert ismertetek meg a blogger világban.  Kik ők és hogyan tudnátok jellemezni őket egy-egy szóban?
kriszty96: Igazából a blogger világból mindössze három emberrel szoktam beszélgetni, a többiket csak hallásból ismerem így nem tudok róluk véleményt mondani, sajnos. Akikkel pedig beszélgetek már többször is mondtam véleményt és rettenetesen aranyosnak tartom őket, öröm, hogy mindnyájukat megismerhettem. 
szerencsendio: Húh, hát megpróbálok mindenkit felsorolni és mindenkihez csatolni egy-egy rá jellemző jelzőt. 
kriszty96: páratlan
Diana Brunwin: szókimondó
Cassy Crockett: őszinte
Feilla: őrült (jó értelemben persze)
Vivian J. Walker: vicces
Leona G.: aranyos
Madison G. Wyla: aprólékos
FantasyGirl: figyelmes
Azy: tehetséges
Dorsee Avery: hippi
Kathy Monet: imádni való
Molly Schmidt: törődő
Roxana White: Damon-fan és humoros *-*
és így most hirtelen ennyi jutott eszembe, hiszen velük beszélgetek a legtöbbet.
11. Ki a kedvenc könyvírótok, színészetek és színésznőtök, énekesetek, együttesetek és blogger írótok?
kriszty96: A kedvenc íróim mindenképpen Stephen King, Stephanie Meyer és Lauren Kate. A kedvenc színészeim Lily Collins, Logan Lerman, Dylan O' brien és most hirtelen ennyi jut eszembe pedig biztos vagyok benne, hogy kihagytam valakit. Kedvenc énekesem és bandám ilyen értelemben nincsen, a zenét, amit hallgatok mindig tetszése szerint válaszom ki, most például a The Commone Linnets zenéi közül hallgatok egy párat. Blogger írom pedig szintén nincsen, mert elég kevés blogot jut időm olvasni, sajnos. 
szerencsendio: Na, ez megint egy hosszú válasz lesz. A kedvenc könyvíróim természetesen: Cassandra Clare és R.J. Ward. A kedvenc színészeim: Logan Lerman, Steven Strait, Dylan O'brien, Ian Somerhalder és Godfrey Gao. Színésznőim: Lily Collins, Crystal Reed és Nina Dobrev. Kedvenc énekesem nincs, viszont a kedvenc együtteseim: Imagine Dragons és Punnany Massif. A kedvenc blogger íróim pedig: kriszty96, Azy, FantasyGirl.

Kérdéseink:
  • Milyen érzés, amikor befejezel egy történetet?
  • Mire gondolsz, miközben egy-egy fejezetet írsz?
  • Sosem gondoltál arra, hogy másképpen is kamatoztasd a tudásod?
  • Mennyire vagy adakozó típus?
  • Mi az a dolog, ami legutóbb nagyon elgondolkodtatott?
  • Mennyire haladsz a korral a blogolást illetően (design, kódok, téma)
  • Melyiket szereted jobban? Ha egy blognak angol, magyar vagy más nyelvű címe van?
  • Mennyire tartod fontosnak, hogy beszélgess az olvasóiddal?
  • Mi az az étel, amit el tudsz készíteni?
  • Kinek mondtad utoljára, hogy szeretlek?
  • Melyik a kedvenc könyved és miért?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:

4 megjegyzés:

  1. Sziaaasztok! :D
    Először is bocsi, hogy ehhez a bejegyzéshez írok, de ezt tartottam célszerűnek. :"D
    Másodszor is, megint bocsi, mert ahogy magamat ismerem, nem fogok megállni két rövidke mondatnál. :D
    Szóval: Én nem vagyok 1D rajongó, sőt, távol állok ettől a fogalomtól. (de természetesen tisztelem a One Directon-t és az összes directioner-t)
    Mégis, alig pár hónapja egy fan ismerősöm megkért, olvassak bele egy-két fanfiction-be. Csak, hogy nekem olyannyira megtetszettek ezek a kreatívnál kreatívabb történetek, hogy szinte a nyaram 90%-ában a telefonom fölött fekszem és olvasok. Olvasok, olvasok folyamatosan. (a kötelező olvasmányok természetesen nem mennek ily könnyen xD )
    Ma reggel valahogy megtaláltam a blogotokat, és kb olyan este fele támolyogtam le, úgy hogy elolvastam 25 fejezetet.
    De hát ha egyszerűen fantasztikusan írtok?
    (Mondok még pár dolgot, mert végre gép előtt vagyok és tudok kommentelni.)
    A történet elejének olvasásában, lényegében, olyan dejavu - fogalmam sincs hogy kell írni, kimondani könnyebb - érzésem lett. Hogy miért? Mert én is valamiféle író vagyok, csak nem ebben a kategóriában. (inkább amolyan blogger vagy ahogy sokan mondják, bloggerina vagyok, saját életemet firkantom, meg a verseimet, filózásaimat) Egyszer egy barátom bandájának írt dalszövegben pontosan a ti alapsztoritokat írtam le. Nem tudom hogyan, de ez van. Vagyis úgy értem, hogy a versben ugyan az az érzés/szituáció forgott, hogy a lány is szerelmes és a fiú is, de rohadtul félnek és mindig benne van a fejükben az, hogy a másik fél elutasítja szerelmét. Szóval még vagy 100 pont nektek a történet alapjáért, mert tetszik. ;)
    Mint már mondtam, nagyon jól írtok. Egy pici hiba azért akad. a szóismétlések. Nah abból van pl: eme, ama, idősík meg ilyesmi.
    De semmi bajom vele, csak azt tanácsolom, saját megfigyelésem hisz én is alkalmazom, hogy nyissatok meg egy plussz ablakot, egy szinonima szótárat, ami tényleg jól jöhet. ;)
    De ettől az apró hibától eltekintve TÖ-KÉ-LE-TES ;) <3
    Remélem nem gond, hogy ilyen mini blogbejegyzést írtam, meg persze enyhén fárasztó is vagyok, de ezt szükségesnek éreztem leírni mert...mert csak. :"D
    Pusziii: D.e.k.o.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dóri!
      Egyáltalán nem kell bocsánatot kérned, amiért ide írtál. Oda írsz, ahova csak akarsz és egyébkánt is hálásak vagyunk a kommentárodért. Azért meg pláne nem kell, hogy ilyen hosszú lett, hiszen még most is mosolygok. Köszönjük!
      Annak idején én sem rajongtam a fiúkért - sőt, szerintem most sem vagyok hú, de nagy rajongó. Engem nem egy barátnőm, hanem egy blogger, aki addig TVD fanfictionokat írt - vett rá, hogy megismerkedjem velük. Nos, az sem most volt, és azóta én is nagyon sok 1D blogot olvasok. Megfertőződtünk :) *-*
      Egy nap alatt 25 fejezetet? Jézusom, te aztán nem vagy semmi! Az nagyon sok, főleg, hogy a fejezetek is 5-7 oldal körül mozognak (szerintem legalábbis).
      Köszönjük szépen a dicséretet! <3
      Nagyon érdekelne az a bizonyos dalszöveg, kíváncsi vagyok milyen verseket írsz, mert anyu is szokott és imádom olvasgatni az ilyeneket. Egyébként, ha nekünk 100 pont az alapötletért, akkor ugyanezt te is megérdemled.
      Köszönjük a tanácsot, az elkövetkezendő fejezetekben igyekszünk odafigyelni rá. Eddig észre sem vettem, jó, hogy mondod :) Néha én is rá szoktam keresni egy-egy szó szinonimájára, ezentúl ezekre is ráfogok.
      Dehogy vagy fárasztó, és tényleg nem gond, hogy ilyen "mini" lett a megjegyzésed. Köszönünk mindent!
      Kellemes nyarat, aztán hajrá azokkal a kötelezőkkel is <3
      Millio puszi Xx

      Törlés
  2. Drágáim!

    Először is tényleg nagyon-nagyon szépen a díjat, azt, hogy gondoltatok rám. Eléggé bűntudatom is van miatta, mert közben én meg rendesen le vagyok maradva a történettel. Ne haragudjatok érte! Amint lesz egy hosszabb hétvégém, vagy több szabad napom egy huzamban, ígérem neki állok, és bepótolok mindent! Nem hagylak Titeket cserben! <3333

    Millió puszi, Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, egyetlen Azy!
      Nagyon szívesen, hiszen megérdemled. <3 Ne legyen bűntudatod, majd elolvasod, ha ráérsz. Emlékszel mit mondtam, s mit mondtál nekem a legutóbb? A részek megvárnak. Nagyon szeretünk <3
      Millio puszi Xx élvezd ki a nyarat, amíg még lehet :)

      Törlés